Jantje Röller
Hvordan fungerer det aktuelle klassiske musikkmarkedet der hvor det har sitt utgangspunkt, i Tyskland og i Østerrike? Leter du etter din vei inn i en musikkbransje som er i stadig endring? For å nå målet ditt må du definere hva det er, spisse profilen din og kommunisere. Hva er dine unike egenskaper? Jantje Röller hjelper deg med å svare på dette.
Markedsveileder kunstmusikk 2024
Etter gjennomført doktorgrad i kulturstudier, mer enn 25 års erfaring fra scenekunst og samarbeidsprosjekter med Konzertdirektion Hans Adler, Berliner Ensemble, Volksbühne Berlin og Boosey & Hawkes etablerte Jantje Röller sitt eget PR-byrå, Amphitryon Media i Berlin. Hun er oppdatert på hva som rører seg i tiden, har tett kontakt med journalister, medier og partnere som Universal Music, Deutsche Grammophon, Sony og Warner Classics, samt Festspillene i Bergen og Norsk Musikforlag. Röller jobber sammen med internasjonale utøvere som Barbara Hannigan, Igudesman & Joo, Royal Concertgebouw Orchestra, Orchestre Philharmonique de Radio France, Tine Ting Helseth, Tora Augestad og Kristine Tjøgersen.