
Ønsker du mer kunnskap om og større nettverk i musikk og underholdningsbransjen i Asia? Konferansen All That Matters, som i år feirer 20 år, en av de viktigste møteplassene for underholdningsbransjen i Asia. Her samles nøkkelaktører på tvers av bransjer og sjangre.
All That Matters er mer enn en underholdningskonferanse som i år feirer to tiår med fokus på Asiatisk popkultur. Konferansen utforsker de drivende mekanismene innen musikk, sport, gaming, media og underholdning, og de kulturelle strømningene som former våre brukeropplevelser.
All That Matters handler ikke bare om å knytte kontakter innen din egen bransje; det handler om å forstå det bredere kulturelle økosystemet. Det handler om innovasjon som skjer ved å krysse bransjegrenser og å undersøke hvordan dynamikken i popkultur, det stadig skiftende underholdningslandskapet og de rådende kulturelle strømningene kobler seg sammen og påvirker hverandre. Her vil du møte og samarbeide med ledere fra musikk, sport, gaming, Web3, markedsføring og underholdning som alle som håndterer nye transformative teknologiske fremskritt i en verden som i økende grad er definert av kulturelle trender.
Mer info om ATM finner du her.
Music Matters er en av de bedre bransje konferansene jeg har deltatt på det siste tiåret. Programmet oppleves både som bredt, aktuelt og veldig relevant på tvers av fagfelt og virke innenfor musikk industrien, så vel som at delegatlisten har vært veldig sterk hvert år jeg har deltatt. Dersom man ønsker å knytte nettverk i Asia-regionen og/eller bygge bedre forståelse for de respektive markedene, så er Music Matters den perfekte møteplassen og samlingspunktet å starte.
- Gunnar Greve, CEO/ Founder Kreatell
Skulle dette være en relevant arena for deg, kan du søke om reisetilskudd her: 👉 Tilskudd til møtevirksomhet
(Merk: Frist for søknad er den 15. hver måned.)
NB: Music Norway er ikke ansvarlig for innhold eller avvikling av All That Matters/Music Matters, men videreformidler informasjon om muligheten for deltakelse.